۱۳۹۰ فروردین ۴, پنجشنبه

اخراجی ها را اخراج کنیم!

در راه جنبش سبز هر کسی هر کاری از دستش بر میاید انجام میدهد. عده ای جان خود را وسط گذاشته اند، عده آزادیشان را، عده ای تحصیلشان را و عده ای جسم و روحشان را. اما این وسط عده ای هم هستند که هیچ چیز وسط نگذاشته اند! دلیل هم ندارد که بگذارند. چون لزوما همه نباید مبارز یا فعال سیاسی باشند. اما این وسط یک چیز فراموشمان نشود، اگر در راه آزادی وطن فعالیتی نمیکنیم حداقل در راه تحقق آزادی مانعی نباشیم! اگر به مقابله با چماق به دست ها نمی رویم، حداقل از آنها حمایت نکنیم! این حداقل چیزیست که از یک انسان آزاده و درستکار انتظار میرود. روی سخنم با هم میهنانیست که از جیبشان پول میدهند تا فیلم یک کارگردان چماق بدستی را ببینند که مضمون فیلمش به سخره گرفتن حرکت میلیونی مردم ایران است. شرکت مردم در انتخابات ۸۸ و حمایت حداکثری از موسوی حقیقتی بود که با کودتای نظامی حکومت نمیشود بر روی آن سرپوش گذاشت! تمسخر مردم و نماینده مورد نظرشان بی احترامی مستقیم به اکثریت مردم ایران است. و جالب اینجاست که عده ای از بین همین مردم پول زحمت کشیده خود را خرج میکنند تا به تماشای فیلمی بروند که آزادی، شخصیت، استقلال و تفکر آنها را به سخره گرفته است.




حمایت از این فیلم در سینما در واقع حمایت از تفکر چماق بدستان و ضاربان مردم و خائنان به رای اکثریت مردم کشور خواهد بود. در شرایطی که امکان اعتراض مسالمت آمیز برای مردم وجود ندارد، تحریم تماشای این فیلم میتواند یک نه محکم به حامیان خشونت و چماق بدستان باشد. دوستان بیایید هم خودمان هم اطرافیان، دوستان و اقوام را از رفتن به تماشای این فیلم منع کنیم تا با کمک هم اخراجی ها را اخراج کنیم!

نتیجه اخلاقی: هر فرد ایرانی که به تماشای این فیلم در سینما برود، دانسته یا ندانسته، به خون جوانان راه آزادی و مسیر دموکراسی و پیشرفت کشور خیانت نموده است. 

۱ نظر:

  1. یک پیشنهاد خوب از فیلم اخراجی ها 3 کپی بگیریم ( با روش فیلم برداری از پرده با کیفیت خوب ) و با ویدیو های جنبش میکس کنیم ( وسط فیلم از تصاویر و بیانیه ها استفاده کنیم ) هم جلو فروش رو میگیریم هم به جنیش کمک می کنیم هم پول در میاریم میریم اسپری میگیریم شعار مینویسیم

    پاسخحذف